? ??????????????Magic Sky? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??9 Grabs Today. 1151 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????March of The Dandelions? ????? ?? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??6 Grabs Today. 2237 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

August 10, 2008

jln tar

khamis, 7/8/08

Lets sambung balik celoteh kat sini..wah..mentang-mentang la dah ada blog sendiri ni..rajin je nak menulis..assignment melambak pun tak dapat perhatian cam ni..kiranye tgh rajin nak buat entry untuk blog la ni..assignment tu kejap lagi la..
Tadi dah pegi Jln TAR..jln2 cari kain..orang blum ramai lagi ye la masih awal kot nak bershopping..tu la org kita kan?Ni nak share skit experience..dari observation aku la kan org Melayu ni klu bab2 shopping suka last-last minute ataupun paling awal, tengah hari..tak macam org Cina or Japanese ke Korean ke..diaorg ni klu blh nak tgu depan pintu kedai..klu kita bukak kedai dlm kul 10 tu..(most kedai kat shopping complex bukak kuka kul 10) mesti diaorg ni datang dulu..kenapa erk?sape ade idea??
Kat Jln TAR td tu aku tgk kain2 dia ok ok je..tp aku keluar masuk a few kedai je..konsepnya nak cepat..ade kelas kul 2.. bila dah balik umah, makan n whatsoever dpt plak sms kate kelas kul 2 cancelled..apalagi..bergumbira la kejap walaupun dah tau lepas ni kena replace kelas tu..tu yg leceh klu bab2 cancel kelas ni..sape patut dipersalahkan?

Ni nak bagitau sket, time aku masuk satu kedai tu (kat jln tar) ada satu couple ni..may be husband and wife..kiranye sepadan la..biasa-biasa saja..tak handsome sgt tak cantik sangat..Yang aku musykil tu time nak berselisih tu (dlm jarak tak smpi 1 meter) aku perasan yg si husband tgk aku..motif??pelik lak aku..si wife tu tak plak nak tgk aku..wife dia selamba rock aje pass by aku..aku plak yg terpaksa ke tepi skit kasi diaorg lalu..pastu bila aku nak keluar kedai tu diaorg ni masuk balik..same thing happen..husband dia sekali lagi tgk aku..aku ke yg perasaan dan berperasaan??nak kata aku pakai baju terbalik tak pulak..nak kata appearance cam org bangun tido pun tak..apakah si husband ni sesuatu??

Itu satu hal..ni lagi satu..ni pasal seorang akak penjual kain..punya la baik akak ni..asyik follow aku je dok introduce kain-kain jualan dia kat aku..dari tingkat bawah ke tingkat tiga turun pulak ke tingkat bawah..dok follow aku je..dah sah2 aku cakap kat dia nagi aku tgk2 dulu nanti klu aku dah jumpa yg aku berkenan aku bgtau..tp dia ttp follow..tabah betul akak ni nak buat sale..nasib baik melayu..aku pun biarkan aje..bukan la nak racist tp sebenarnya aku tak suka org dok ikut belakang bila aku nak tgk2 barang…sebab aku pun tak buat cam gitu kat org klu org nak tgk2 ke nak beli ke kat tempat aku..aku cuma offer help je kaedahnye..klu nak something or ask something then aku explain..tp mata ttp monitor diorang..klu korang korang rase cam ne? selesa ke klu ada jurujual dok follow korang?pasal akak ni..mulut dia pun condeh jugak..tak henti2 bercakap..memang sesuai jadi jurujual..yang bestnye siap kata aku kedekut sebab tak beli untuk awek..gila ke ape?awek pun tarak..dah beli satu tu cukup la dari aku tak beli langsung dari dia..dapat komisen sikit la tu..then aku pun bgtau la sebenarnye aku ni belum ber’awek’ lagi..akak ni plak mcm dah 10 tahun kenal aku..siap suruh cari 1..tak payah cakap la klu aku nak dah lama aku cari..tp aku tak ready lg nak bercintan-cintun ni..nak concentrate study kaedahnye..

Satu assignment dah nak siap..tinggal sikit je lagi..tinggal nak buat lesson plan je lagi..lagi 4 assignment I will do it soon..Malam ni akak aku ajak keluar g makan2..konsepnye birthday dia..malas la..tp klu tak ikut cam rugi plak..so nak ikut ke tak??tunggu…
Adios…1939pm

0 comments: