? ??????????????Magic Sky? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??9 Grabs Today. 1151 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????March of The Dandelions? ????? ?? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??6 Grabs Today. 2237 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

August 10, 2008

rojak..

Khamis, 7/8/08
Macam nak meletup jantung aku ni..laju gila berdegup pumping blood..ni semua gara2 risaukan komputer aku ni..ade je hal.Semalam baru g repair kat sorang abg ni..abg ke? Ala dia tua dari pada aku 3 tahun je..tp disebabkan nmpk mature panggil je abg..Lebih kurang sejam lebih jugak dia repair..dah siap kitaorg pun blah dr situ..n kene antar kawan aku balik Pandan pulak..Last2 aku sampai rumah kul 12 lebih.. itu pun sebab ada hal lain..kak aku nak guna keta nak pegi uptown beli tikar yg mcm org skang ni pakai katanye…siap ada order dr kampung lagi tuh..ni semua gara2 semangat nak raya..kelassss..buat persiapan awal nampaknya..Ok, bila dah sampai umah tu aku pun rehat la kejap..letih betul badan ni..time ni rasa macam sendi2 badan dah tak bercantum..lemah giler..tp disebabkan semangat nak explore komputer yg baru direpair td membuak-buak..lets check komputer dulu..tidur??nanti kejap..bila dah check2 tu cam puas hati n lega sket bila komputer ni laju than before tup tup office plak tak blh bukak..gelabah la kejap..abis cam ne aku nak buat assignment klu office tak blh bukak??kan?? so terus call abg yg repair komputer ni td..dia plak ckp diam mmg lupa nak install..dah sah2 aku cakap kat dia office ok tak?? time die repair tuh..aku plak tak check dulu office ni boleh bukak ke tak..bila dah siap tgk sket2 trus balik..bila dia bgtau cuba install balik windows tu..aku pun buat la..senang je sebenarnye ingatkan susah..Alhamdulillah berjaya!!!Lepas tu tangan aku ni gatal plak nak buat defrag la kononye..dah step 6 nak abis tup2 page turn blue..not enough space katanye..aku pun pelik..berapa byk gig nak guna? bukannya ada document apa pun…bila dah turn blue tu..nak restart semua tak boleh plak..apa button yg aku tekan pun semua tak function..abis cam mana aku nak buat ni????aku bukannya terror sgt pasal komputer ni..aku terus je off power…bila start balik dah check disk bagai..dia stuck plak…siap ada bunyi mcm disk sangkut..lagi la buat darah aku naik klu cam ni…last2 aku off power lg sekali..susah la klu cam ni..dah la baru repair ni rosak balik…mana nak cekau duit klu asyik rosak je???nak cari masa g jumpa orang utk repair pun perah otak ni dok fikir bila boleh pegi..aku bukannya ada masa free byk2 cam org lain..aduh pening pening…TIDO saja la dulu..esok baru pikir balik..
Pagi ni bila sedar dr tido terus teringatkan komputer ni..apalagi??? jantung pun bukan main laju lagi mengepam darah…klu check BP time ni sure darah tinggi katanya…tak pe releks dulu atas katil..mata ngantuk lagi ni..tp tak boleh nak tido dah…pusing kiri..pusing kanan..hset pulak berbunyi..kawan aku call nak tanye pasal nak post motor guna post laju katanya..aku memang la experience bab2 post motor ni..tp naik keretapi sajerr..mana nak guna Pos Malaysia..kawan aku ni plak tanyakan untuk kawan dia..nak pos motor ke Sabah katanya…dah tu???macam mana nak naik keretapi???naik kapal laut or kapal terbang le jawabnye..ongkosnya tidak lah aku tahu…sure mahal klu naik kapal terbang..aku pun bgtau la kat kawan aku tu may be kos nya mahal silap2 boleh beli 1 lagi motor baru??ye ke???tp klu antar keta dlm 2 3 ribu jugak kot..ni kawan aku yg mmg sarawakian bgtau..igt2 lupa je aku ni..so lepas difikir2kan kawan aku ni pun ok la..akan memberitahu kepada rakannya yg bertanya…wah!!!ni kiranya kawan tanya kawan untuk kawan la nih..boleh percaya ke??tah2 nak spedo je…kawan aku ni pun boleh tahan jugak klu bab2 spedo ni..tp selalu tak ngaku je..(Wah! Terus terumpat kawan sendiri!) Ya ampun..mak ayam..
Rasa2nya komputer ni pun dah ok..dah kat setengah jam aku menaip ni..blum nampak lg tanda2 kerosakn dia..so dgn lapang hati aku nak chow dulu..ingat nak g Jln TAR kejap..cr kain nak buat baju melayu..sempat lagi ke??ade ke taylor yg nak ambik tempahan lg ni???hentam je la labu…yg penting skang kain mesti ada kat tangan…taylor nombor dua…klu dah taylor tak nak ambik susah2 aku jahit sendiri la nmpknya..JOM g Jln TAR…adios-1008am

0 comments: