? ??????????????Magic Sky? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??9 Grabs Today. 1151 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????March of The Dandelions? ????? ?? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??6 Grabs Today. 2237 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

June 14, 2009

perihal exam!!!

wah...dlm tak de mood..ni entry ke-2 utk mlm ni..

kelas kan??

Yang sebenarnye..aku dh check result exam...and resultnye..
unexpected but as usuall...wah..ape ni??unexpected sbb killer paper dpt lebih dr yang aku harapkan and kod yg diharapkan berterusan cemerlang tetiba malap plak kali ni..and as usuall..(ni yg paling penting) pointer masih same cam tu..tak berganjak..tak naik tak jatuh..so nak kate ape ye??? Harusla bersyukur kan...Alhamdulillah...
sekurang-kurangnye...dlm serba kepayahan yang dihadapi...aku masih mampu bertahan...moga-moga aku mampu utk terus bertahan hingga ke penghujung perjalanan menuju puncak...(tiba2 menuju puncak plak...ape kes??)Klu la ade yg membaca blog aku ni..
aku minta tolong la doakan aku supaya berjaya...thanx...

Overall, paper sume ok...and skang aku perlu pastikan mission accomplish...nk grad on time!!!

Moga-moga 'perjalanan' aku dipermudahkan Allah...

1 comments:

Unknown said...

nk grad on time ke uollsssss..???? x teman palab wat PJJ ke????