? ??????????????Magic Sky? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??9 Grabs Today. 1151 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????March of The Dandelions? ????? ?? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??6 Grabs Today. 2237 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

June 29, 2009

Selamat Pengantin Baru!!!

hantaran dari pihak lelaki



sirih junjung


Pengantin sdg. memotong kek perkahwinan



Antara hantaran dari pihak perempuan




fruits tart





not sure apakah isinye..tp yg. ini really something
n aku suka...



2 kuntum rose yg bagi aku sgt. istimewa


26.6.09 terbinanye sebuah lagi 'masjid' di Kg. Air Barok, Jasin, Melaka...Menurut pengantin perempuan, majlis akad nikah diadakan pada sebelah malam yang mana kitaorg (aku n pengapit) masih lagi kat KL...kitaorg bertolak ke Jasin pagi Sabtu seawal 8.30 pagi...(awal ke?)


Ni la 1st time aku sampai ke Jasin walaupun sebelum ni 3 tahun aku habiskan masa di Melaka nun....bagi aku Melaka mmg best!!!

Sesampai je kat Jasin..terus we all pegi check-in..and lepak2 jap b4 datang lagi sorang our x-classmate...ngan mamat ni pun dh lama tak jumpa...then siap2 utk. pegi rumah pengantin perempuan...konsepnye member aku yg sorang ni akan jd pengapit pengantin lelaki...so..kitaorg kene la tunggu dulu kat masjid..ala..dekat je ngan umah pengantin perempuan..tapi...panas nye cuaca kat Melaka..tak yah cakap la...TERIK!!!!

Kat rumah pengantin perempuan dh ramai org..ye la time makan tghahri kan??and aku ni plak klu ramai-ramai orang ni...cam malu-malu sikit...tp disebabkan terpaksa jd cameraman si pengapit pengantin lelaki...redah jugak la..then tak tau nk buat ape plak...Dtg. je x-classmate yg. lain, trus g makan dulu...ade jugak sorang dua former lecturer yg. dtg...dh pengantin perempuan pun lecturer jugak skang ni...tp maaf la klu tak tertegur tu...bukan sombong..tapi segan sket...yg lagi best...dpt. gak cuci2 mata kat sini...


Apapun..SELAMAT PENGANTIN BARU TO SYIRA AND AKMAL...


*ini adalah versi dari pengantin perempuan..klu aku rajin akan ade versi dari pengatin lelaki*









0 comments: