? ??????????????Magic Sky? ????? ?? ???Rating: 4.6 (5 Ratings)??9 Grabs Today. 1151 Total Grabs. ??????Pre
view?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????March of The Dandelions? ????? ?? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??6 Grabs Today. 2237 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Cod BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

July 7, 2009

Selamat Pengantin Baru: edisi lelaki

Errmm..dh byk hari tak update ni..sure dh byk habuk kan??Nak story ape ye??...ermmm story pasal majlis kawen member aku tu la..tp ni version pengantin laki punye...

Time kitaorg bertolak dari umah pengantin perempuan tu..dh kat kul 2pm pun..and cuaca time tu very the panas...terik sgt..

After that aku yg drive ni follow la kete yg bawa pengantin tu...sampai je kat area umah pengantin..which we all berkumpul kat masjid berdekatan sebelum berarak ke rumah pengantin lelaki...aku n frens jalan kat belakang sikit..n his GF sempat tanye aku..nk payung tak..Harus la kan...ingatkan nk berpayung ngan dia..rupa-rupanye dia berpayung ngan BF dia la kan...n BF dia ni iaitu kawan aku..suh aku g cari payung kat dlm. kereta..nasib baik ade...so berpayung la kitaorg bertiga ke rumah pengantin...ayo..seganzz pun ade...orang lain selamba je berjalan tgh. panas..ni aku la sibuk nak berpayung...tapi dh mmg. tersangat la terik cuaca tu..so biar je la..bukan orang-orang kat situ kenal pun...

So bila pengantin dh sampai kat anak tangga nk naik ke atas rumah...aku n frens baru je sampai kat gate tu...n dari jauh tu..ternampak la kelibat seseorg yg mmg dh lama aku tak jumpa...dh kat 5 tahun kot...tapi disebabkan recently ni dia dd jadi milik orang...so aku pun cam tak kuasa la lagi...so biar je la...n aku buat-buat tak nampak je dia walaupun aku pasti...dia dh nampak aku...Bila dia dh settle kat atas umah tu ngan pengantin...dia turun n dtg. jumpa aku...tersangatla kelu time tu...tak tau nk borak apa ngan dia...so aku diam je la...walaupun dia cam nk borak tp aku layan borak ngan member yg dtg. ngan dia tu...hahahahaha...

Walaupun hanya jumpa sekejap n tak de borak-borak sgt...cukup la tu kan?? keadaan dh tak macam dulu..so pandai-pandai la bawa haluan n buat hal masing-masing...time dia nk balik ade dia dtg. bersalam ngan aku lagi...tp sgt la sesuatuhhh...lama ni salam ngan aku...sedih la tu...atau aku je yg perasan???hahahhaha...biarkan dia rase...

Sorry la..sbb cam ter out of topic lak...anyway majlis tu biasa-biasa saje..tetamu pun tak ramai sgt..tp of course la sgt. bererti utk. pasangan pengantin kan??so after dh lepas sesi pengantin bersama tetamu...tiba la masa kitaorg bergambar...pengapit pengantin perempuan tu..tetapla gila flash...sume nk interprem...hahahhaha..apepun dia la yg memeriahkan majlis tu...unfortunately..tak de pic nk letak kat sini konsepnye.. aku blum dpt. lagi pic tu...maklumla..tumpang camera orang kan???

Sebagai penutup edisi kali ni...aku ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada pengantin tu...n buat si dia tu...terima la Rindu Terhenti dari Tomok...

Telahku tinggalkan
Memori silam ku itu
Tidakku biarkan hidupku
Dibelit pilu
Walau duka menampan dada
Walau sepi mencalar hati
Rindu ku terhenti
Ku pinggirkan sayu
Yang meruntunkan kalbuku
Kasih tulus
Ku biar berlalu
Ku pinggirkan lara
Yang berpaut dijiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia
Padam nyala patah tumbuh
Hilang kan berganti
Cinta tiba cinta pergi
Yang satu hati
Walau duka menampan dada
Walau sepi mencalar hati
Rinduku terhenti
Ku pinggirkan sayu
Yang meruntun kalbuku
Kasih dulu
Ku biar berlalu
Ku pinggirkan lara
Yang berpaut di jiwa
Ku teruskan hidup tanpa dia
Padam nyala patah tumbuh
Hilang kan berganti
Cinta tiba cinta pergi
Yang satu nanti
Ku lupa kanmu jua disini
Sejak kau pergi menjauhi
Ku pinggirkan sayu
Yang meruntunkan pintu
Kasih tulus Ku biar berlalu
Ku pinggirkan lara
Yang berpaut di jiwa
Kuteruskan hidup tanpa dia
Padam nyala patah tumbuh
Hilang kan berganti
Cinta tiba cinta pergi
Yang satu hati
Yang satu hati

1 comments:

Unknown said...

tutup molot ko. cite pengantin je 15% jek. selebihnye kisah ko!